Tuesday, September 7, 2010

Rindu Humaira...

saya sgt rindukan anak saya yg comel dan bijak itu...dh seminggu die duduk di manjung bersama neneknyer...mak saya ambik die masa cuti merdeka yg lepas...katanya dh lama x jaga cucu die...makcik2 die pon dh rindu nak main ng die...jadik saya merelakannyer memandangkan lg semnggu saya akan balik ke kampung utk beraya...maksudnyer esok la 2...esok saya akan pulang ke kampung utk beraya dan paling penting dapat jmpe buah hati pengarang jantung saya itu....ibu rindukan humaira...setiap kali saya telefon mak saya, msti die dgr je dgn kusyuk sbb die mcm kenal je suara saya..mak saya buat loudspeaker..nti die akan bunyikan sket suara dan gelak bile saya sebut, panggil2 nama die...die mmg tau dh nama die...tp kata mak saya, kalau saya call die akan dgr dgn kusyuk...yela...hari2 saya bermain dgn die, bergurau dgn die...dan saya jugakla yg kdg2 marah die...marah2 syng la...tp walaupon kdg2 saya garang dgn die (ala...saje je buat2 grang...xnk kasi manja...hehe...), die tetap rapat dgn saya drpd ayahnya...mngkin sbb saya lebih byk spent masa dgn die...yela, hubby kdg2 keje malam....mmg x byk masa sgt...kdg2 weekend pon keje....maklumla org keje shift....paham2 jela....okla...saje je nk menempel kt blog ni...ibu rindukan anak ibu yg cantik dan comel 2......jadi budak baik ye humaira.....lots of love, hugs & kisses from ibu,

ni gambar humaira masa 1st day...sgt hepi dan bangga mnjadi seorg ibu..saya doakan semoga sume isteri yg masih belum berpeluang mnjadi ibu akan dikurniakan cahaya mata x kira cepat ataupon lmbat...aamiinnn....

ni gambar humaira masa berumur 6 hari...kecik lg...muke innocent je...


ni pon masa baru 6 hari...dh pndai gelak..=)

and NOW....


Nur Aneesa Humaira bt Hazwan Faiz
11 Disember 2009

saya mintak maaf sbb menempel cerita humaira kt blog kita ni...ala...bolehla yer...kt mana lg nk cerita kn....blog sndiri xde...anyway, thanx sbb sudi membaca...esok nk balik kg....yahoooo!!!!selamat hari raya ye korang...(dh baper kali ntah saya wish....hehe...)

2 comments:

  1. PN WANI, MANE BOLE CITE KAT SINI HAL FEMILI...
    wekkkkkss....p la post kat sendiri... ~ lalalalalaa

    ReplyDelete
  2. lepas nie kite tunggu pic adek humaira pulak ye...

    ReplyDelete